10 Luty był jednym z najsmutniejszych dni w moim życiu... :(((
musiałem podjąć baaaardzo ciężką decyzję...
na skutek wydarzeń, na które nie miałem wpływu, musiałem opuścić Lake Tahoe...
opuścić raj, opuścić najlepsze parki na Świecie, opuścić najlepszą część sezonu..
deprecha!
mam nadzieję, że podjęta decyzja z czasem okaże się słuszną...

Chciałbym serdecznie podziękować za bezcenne chwile, time of my life i każda udzieloną pomoc:
- Rafaelowi Santosowi
- WCPaulinie i Czikulinie
- Kyle'owi i Zosi
- Pani Dyrektor
- Markowi Brennanowi
- Yetiemu i Dariosławie
- Nestorowi Kwiatkowskiemu
- oraz oczywiście mojemu niestrudzonemu towarzyszowi życiowych wojaży MFMowi...


nigdy nie zapomnę naszego "legendary time of his life" pick-upa!


Northstar z Czikuliną i WCP


Pani Dyrektor i Ash-ton Kaczer


Brothers and Sisters


Mr and Mrs Yetiiiii!!!!!


Tres Deliquentes!


"Heavenly" View!
Name:

Komentarze:

17.02.2010, 11:29 :: 78.155.119.12
mig
bo uczyc sie trzeba! haha

17.02.2010, 06:49 :: 68.238.72.119
Yeti
Cos mi mowi ze tu jeszcze wrocisz. Do zobaczenia na naszym kolejnym slubie...

15.02.2010, 19:18 :: 77.114.18.185
pawel
MUTman!!! don't worry hommie!!!zobaczysz...jeszcze spotkamy się w US...Pamiętaj...San Diego Herzlig Wilkommen:):):) keep on!

15.02.2010, 17:36 :: 71.9.18.135
rafalbogowolski
no to wracaj juz!

14.02.2010, 23:45 :: 83.5.14.139
nowys
i tak zazdroszczę takiego sezonu

13.02.2010, 06:30 :: 213.238.95.70
personality01
dobra decyzja, mimo wszystko furtka jest

12.02.2010, 17:41 :: 83.4.227.184
budkas
po złym zawsze bedzie dobre. głowa do góry

12.02.2010, 14:53 :: 77.253.187.32
jezier
http://assets.knowyourmeme.com/i/3374/original/Cool_story_bro_.jpg

12.02.2010, 12:29 :: 79.191.251.171
dubiel
to u nas jest prawdziwe tahoe :)

12.02.2010, 12:09 :: 188.33.126.1
Guide
Michaś, co nas nie zabija to nas wzmacnia, pamiętaj!!! Głowa do góry! P.s. fotki na wypasie:)

12.02.2010, 10:35 :: 84.10.139.159
menelamk
:(((((((((((((((

12.02.2010, 07:46 :: 89.73.138.104
adam3k
nie depresjonuj, pomyśl sobie, że najlepsze przed Tobą :)

12.02.2010, 06:16 :: 76.226.123.38
mojameryka
Przykre; szkoda ze ludzie ktorzy chca tu byc musza wracac, a ci ktorzy chca wracac zostaja tu, a tesknia za Polandia :(

12.02.2010, 02:12 :: 68.238.72.119
Dariosława
Koniecznie widzimy sie w Lake Tahoe :)))
A poki co walcz tam dzielnie w Polandowie

pozdr :D

12.02.2010, 02:09 :: 77.254.135.109
tojmek
sezon życia przyjacielu !!! :) gratuluje !!!

12.02.2010, 01:49 :: 71.9.18.135
rafalbogowolski
Michael, to ja dziekuje za Twoja przyjazn i te wszystkie nasze akcje. To na pewno moj najlepszy sezon dzieki Tobie i MFMowi! Wracaj szybko i pisz jak Ci w tym pomoc! Wszyscy tesknimy i bedziemy czekac na Twoj powrot! BK KIDZ FILIA TAHOE - cdn.

12.02.2010, 01:45 :: 75.155.170.177
frogblog
dobry wrzut :)
Ty tam jeszcze wrocisz chlopaku!
jak nie tahoe, to zapraszam do van city!