Po 20 godzinnej podróży, po raz kolejny znalazłem się na amerykańskiej ziemi...
dzięki wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki!
aloha!
Name:

Komentarze:

13.08.2012, 11:11 :: 109.123.79.111
dQbcXlBSPkXYQOxA
nawet nie wiecie jak faijne jest przeczytac tyle pocieszajacych komentarzy :))))) to lepsze niz antybiotyki!wlasnie dowiedzialam sie ze mojego faceta nie zabral autobus(tak byl przepelniony),a mial przyjechac do mnie na sylwestra. trzymam kciuki aby nocny byl luzniejszy. kurde zawsze musi byc pod gorke :p

22.06.2010, 12:51 :: 217.33.67.248
czikulina
no fajno,ze sie udalo!!!!baw sie tam dobrze ;-)

21.06.2010, 21:51 :: 109.243.10.204
Guide
ale ten czas zasuwa... najs, pzdr from BBosB

18.06.2010, 00:02 :: 89.170.138.74
dziara
ta fota to swieza czy szufalda??
dobrze ze poszlo synek:]

17.06.2010, 19:40 :: 83.31.213.12
agu
well done kid!

17.06.2010, 12:12 :: 77.253.161.198
personality01
jueseneeeeej
Ty jebany nałogu:*

17.06.2010, 07:41 :: 174.57.133.75
mutek
danke szyn!

17.06.2010, 07:26 :: 193.200.119.45
Gracjana
Wiedzialam ze ci sie uda!!!!!!!!!!Uwazaj tam na siebie i milego pobytu zycze:)))

16.06.2010, 22:52 :: 88.135.162.253
ogien
luxus

16.06.2010, 11:39 :: 94.75.121.147
frogblog
powodzenia Michelangelo Verde:* postepow w surfingu zycze!

16.06.2010, 09:32 :: 87.206.209.107
borsunio
no to super, udało się !! mocno cię przetrzepywali??

16.06.2010, 08:16 :: 87.105.112.130
dubiel
yeah bitch!

16.06.2010, 06:48 :: 173.75.99.38
Darioslawa i Yeti
no to juz mozemy puscic te obolale od trzymania kciuki!
Aloha and Welcome i Wogle
Rozumiemy ze pieczatka jest prawidlowa i nie myslisz jeszcze o wylocie. Zapraszamy do Tahoe anytime!
p.s.
Kroploweczka musi byc !?!

16.06.2010, 04:06 :: 76.226.206.233
mojameryka
Super:)))Oznacza ze dobrze trzymalam, udanego pobytu :)